Tuesday, April 5, 2011

hadiah harijadi.


salam. patotnye bnda ni da lme ak story kt korang. since month of january lagi. hala. bfday aku bulan januari tapi baru nak bercerita about birthday present on april? hahahaha. sorry lambat. memang lambat. bukan macam lambat lagi. ngeee.. hadiah ni daripada MR HUBBY la. dia datang KL hujung bulan januari lepas dan kedatangan dia aku harapkan hanyalah untuk spent time dgn dia dan tengok muka dia puas2. eh! mestilah! dia jaoh kat JB nun and aku kat KL eventhough hometown aku kat MELAKA. even aku kat MELAKA pun, ktorg memang susah sangat nak jumpa. dia dengan hal dia, dan aku dengan hal aku. hal dia sama dengan KERJA. bak kata dia, kalau tak kerja, macam mana nak bagi elaun bulanan kat bini dia? hahahah! suka aku dengar if dia cakap kat aku macam itu or mesej aku macam itu. materialistik? sorry okay! cuma saja suka kikis dia sikit tiap bulan. bak kata dia jugak, kerja dia untuk bagi bini dia makan. yela sangat! ngeee!

tapi itulah. aku memang tak harapkan apa-apa pun time dia datang. tapi hubby still hubby. mohd raqib is mohd raqib. datang-datang je, dia bukak pintu seat belakang TRITON putih yang gagah lagi perkasa itu lalu mengeluarkan beg yang saiznya besar dan hulurkan kat aku. aku dah kerut dahi. "apa ni?" sambil ambil. uik? ada bear la! warna puteh. pastu tengok lagi. huh? kotak sampai dua? sederhana besar. aku pandang hubby. dia kata "hadiah harijadi. sorry lambat" sambil sengih comel. wuaaaa! comel lah weh hubby senyum. suka! tapi pelik. "nape sampai tiga hadiah? buat susah je". nak tau hubby jawab pe? "ah bukan susah mana. keluarkan duit dari dompet and bayar. kalau ada pulangan, just tunggu duit baki pastu blah." cet! aku tahulah yang tu!gerrrrr...
comel tak? aku tak tahu ada lampu tapi disebabkan aku rajin belek-belek, aku jumpat butang tekan and on. teros menyala!
ni swan. kot korang tak tahu, memang korang giler. hahahaha. couple.
aku tak tahu bagi korang benda dua atas ni comel ke tak. tapi bagi aku memang comel. sebab tak sangka hubby yang susah nak tunjuk perasaan sayang boleh belikan benda2 jiwa macam gini. kehkehkeh! hubby aku bukan jenis loving person okay. time message mungkinlah tapi jumpa depan-depan, orang akan kata kitorang macam kucing versus beruang. huhu. gadoh je. gadoh-gadoh sayang. =) bear? oh. pic bear tak ada coz tak terfikir nak amek pic bear. tapi bear yang teman tidur aku tiap2 malam. bear yang nama bo-bo. 

tapi itulah. masa bfday aku, aku memang tak harap apa2. as long as he wish me, its more than enough. tapi bila dah dia tanya aku nak apa lagi, selamba mulut jawab "nak handpone nokia C6.nak yang baru, bukan second. make sure ada gps" hahahaha! kejam tak aku? siapa gatal-gatal suruh tanya kan? tapi tak kurang gak dengan hubby. suruh aku belikan rantai silver untuk dia. yang besa gedabak itu. aku konon la kata tak kesah, boleh je. sekali survey, harge dia RM800 seutas!! hoi! gila ke hapa? dah lebih kurang dengan harga handphone! patotlah dia tersengih-sengih time aku mintak C6 itu. benda yang dia mintak kat aku lagi mahal dari harga apa yang aku mintak. cipan punya hubby! ngaaaa! ampun ye b if baca. gurau sahaja. *senyum nakal*

okaylah.cukup sampai sini je. banyak lagi yang perlu aku taip pasni. benda dah lama tapi baru nak ceghita. hahahaha. aku sayang orang2 yang sayang aku je. ingat ini okay! ilyasm! muahx!

0 rockerz komen:

Post a Comment