Monday, May 16, 2011

menyampah.


salam. semalam, sejak kejadian perkataan menyampah ni keluar, aku jadi fikir je. menyampah. sebenarnya, aku ok kalau kita hanya menyampah pada benda yang memang buat kita rasa annoyed giler babi. macam bising melampau dalam tren, sendat nak mampus time dalam tren, traffic jam, beratur time bila beli tiket wayang, susah nak cari car park kat shopping mall, couple dalam wayang sibuk buat wayang dan macam macam lagi. 

tapi menyampah pada girlfriend? 

aku lah tu. aku dimenyampahkan oleh incek boyfriend itu. entah. mungkin aku tengah emo. mungkin dia tengah penat. tapi tak patut kan perkataan menyampah itu keluar? lebih lebih lagi masa aku dah rindu giler babas kat dia. tak patut. betul tak? err.. ke memang patut? yelah. aku kan memang muka bagi orang suka menyampah. *senyum*

aku tak pernah kata menyampah pun kat dia. so kenapa dia boleh kata menyampah? dasar orang lelaki kan. bila suka, bukan main love you mish you muah muah muah tapi bila tasuka, teros dikatanya kita ini menyampah. oh. lelaki kan ada sembilan akal. tu pasallah jadi lagu ini. aku taklah rasa menyampah pun kat dia tapi entahlah. bila fikir balik, ingat dia sorang je boleh menyampah kat aku? huh!

aku telefon dia untuk lepaskan rindu. punyalah ingat kat dia. aseklah mintak maaf bila aku konon konon ada buat salah. beralahlah kan. malas nak buat perang dalam diam lagi dah. sudahnya, dia kata menyampah. MENYAMPAH! ingat besh ke nak dengar perkataan ini keluar dari mulut orang yang kita sayang? kot aku terlompat-lompat? ah tak ada makna. teros aku letak call. *sakit hati*

ah sakitlah hati ini. lama lama taip perkataan menyampah ini, memang aku pun boleh jadi menyampah pulak sat gi. jadi pada orang lelaki yang ada teman wanita itu, tolong ye hargai perasaan girlfriend korang. aku tak pernah kata menyampah even dia call aku tengah malam buta aku tengah syok tidur. paling koman pun mesti ada love you tu. tak pun soh dia tidur jugak. lepas itu pepehal aku minta maaf jugak. pujuk jugak. dia? tunggu kucing kat rumah dia bertanduk agaknya nak tunggu dia pujuk aku.ah. memanglah aku marah sekarang. 

entahlah. peninglah. tak pujuk tak minta maaf. biar jelah macam ini kan. dia bahagia tu aku tak kacau. kalau aku tahu, memang dari dulu aku tak kacau dia. tak adalah dia menyampah sangat kat aku. *sinis* sorry ye. ini kenyataan. 

dan aku betul hanya sayang orang yang sayang aku je. bukan orang yang menyampah kat aku.  

0 rockerz komen:

Post a Comment