Monday, May 23, 2011

PAHANG


assalammualaikum.

aku memang tak pernah pergi PAHANG before this. korang pernah? ngee! cian aku kan. tapi takpelah. at least, tercapai jualah hasratku yang hendak cuti2 dalam negara walaupun disponsor sepenuhnya oleh PUAN SELMAH (my mom) hehehehe...actually, nothing special pun kat pahang ini. setakat sizzling hokkien mee yang sedap dan banyak ayam serta cendawan,pantai yg sangat sangat biasa (lagi besh tanjung bidara dan pengkalan balak kat melaka),tak ada apa yang special. serius. yang sangat tak suka adalah HARGA MAKANAN SANGAT SANGAT MAHAL!!

bayangkanlah! makan lima orang nak cecah harga seratus hengget. baik makan MCDONALDS je! bawah rm50 tau! dan memang itu yang dilakukan oleh family aku sejak dah terkena harga mahal itu. cet! kalau sedap, tak apalah jugak! ini... hailoh hailoh. aku memang tak reti masak tapi insyaAllah, one fine day, bila aku tahu masak, aku takkan masak makanan tak sesedap itu. sumpah! (tak tahulah bila masa itu akan tiba hahahaha!)

gi sana ingatkan tido kat 1 hotel je tapi rupa rupanya tiga hotel family aku pergi. hehehe. semuanya tak dirancang. memula kat TELOK CEMPEDAK, then go to CHERATING. sepatutnya, after cherating, kitorang nak balik rumah kat MELAKA terus. gerak dari pahang ari jumaat. time kat cherating dah hari isnin. sudahnya, rancangan ke mana kitorang ke GAMBANG, kuantan. hahahaha! besh wooo! and benda paling besh ialah, aku dapat baju baru, keychain (untuk kawan2ku pun ada) dan aku dapat tunggang basikal!! hahahaha. memang super duper punya besh. siap lepas dua dua tangan tau. dalam masa hanya lima minit menunggang basikal (setelah sekian lama tak menunggang.

oh crap! internet lembap giler seh! takleh upload pic. ummm... sorrylah buddies. later la k. chow. aku sayang korang. =)

 

0 rockerz komen:

Post a Comment