Tuesday, October 11, 2011

kami tak bersama


salam.

aku tak ada mood. sorry da lame tak update. ini the latest story. disebabkan segala perkara yang terjadi sehinggakan hubungan itu putus, segalanya dengan dunia maya aku putuskan kecuali blog ini. mungkin kerana blog ini satu2nya tempat aku luahkan segala apa yang aku rasa.

tak perlu cerita kenapa dan mengapa kami tiada apa-apa. dia, mr hubby, not my mr hubby anymore. i am not his honey too. he longer to his family so do i. tapi pelik sangat bila dia tak ada. salah aku sebab abaikan dia dan sibuk dengan kerja. salah aku sebab tak faham kesunyian dia. salah aku sebab.. entah aku dah lupa. banyak yang dia lontarkan segala ketidakpuasan hatinya. dan aku hanya telan semua. 

I AM NOT IRON LADY NYMORE.

blog ini dah jadi qesah iqa. yes, kesah diri aku. bukan that iron lady. aku sayang dia tapi terpaksa melepaskan. dia sayangkan aku? ( senyum ) kita tawakal jelah kan. tak sama apa yang aku rasa sekarang. entahlah. mood pun selalu berubah. tekanan darah aku jadi rendah. doctor suruh aku tak payah marah2 sangat. nanti boleh pitam. betullah kata dia. dia pun cakap benda sama. tapi dia tak tahu pun aku ada tekanan darah rendah. aku tak nak risaukan dia.

sekarang ini bila aku bekerja, mood aku asek swing. bila swing, kepala aku start pening. dizzy gler! sampai nak pitam tapi tak pernah lagi aku pitam. itu yang terbaring beberapa jam. nasiblah ada kawan sekerja yang memahami. aku tak boleh marah-marah, tak boleh terlalu tensen, tak boleh fikir sangat. tapi nak buat macam mana kan? bila dia dah tak ada, memang aku asyik fikir. malam-malam menangis. heh! sappy. that's why i am not iron lady 'nymore. =)

kami dah tak bersama. lain walaupun hari2 contact. lain sangat. feel tu tak sama. dan bila dia kata rasa sayang tu dah tak sama, aku sentap sangat. oh ok. dah tak sama. =(

rasa macam nak quit hidup tapi aku takut dosa. takut sangat! so move on jelah slow2. nak tukar no phone tapi dah ramai tahu no yang aku guna sekarang. even pihak uitm pun tahu no yang sekarang. susah betol. kalau dia dah ada pengganti aku, memang betul aku terus tukar. aku takkan guna lagi nombor sekarang. itu tekad aku. aku rasa dia macam hepi je bila aku tak ada. ke itu perasaan aku je? huhu. ( kena fikir positif kan?)

ok lah. nak out.

0 rockerz komen:

Post a Comment