Thursday, March 17, 2011

my bad. my sin. my mistake.


salam.
entry ni pun tengah jugak. sebab. atas nasihat encik rico dalam chat facebook tadi.
berkenaan aib yang aku bukak.
berkenaan aku jugak seperti dia yang mengaibkan aku.
oh no.
unbelieveable.
betul tak perempuan bila marah segala pekung di dada terbuka habis?
true.
betul tak perempuan bila marah dah tak fikir apa apa?
true.
betul tak perempuan bila marah hanya mengikut ledakan emosi?
sheeesh.
true. sometimes.
maybe aku menjadi terlalu marah sampai lupa amalan aku.
ambil wuduk untuk elakkan api kemarahan semakin menyala.
elakkan syaitan bersorak gembira.
my bad.
honestly.
aku bukak google and cari makna aib.
TUHAN. AMPUNI AKU.
niat aku bukan nak aibkan dia.
astaghfirullahhalazim.
subhanallah.
so aku delete. 
credit to rico.
debit to myself.
ALLAH sayangkan aku jadi dia bagi aku cepat sedar.
walaupun dengan cara yang agak sinis.
of course rico yang siniskan aku tadi.
btw, thanks again.
and.
thank GOD tak ramai yang baca lagi.
alhamdulillah.
my bad. 
my sin.
my mistake.
=)

0 rockerz komen:

Post a Comment