Thursday, March 17, 2011

missing you.


salam.
err....
memang entry sekarang ke tengah je.
perasaan aku mungkin tengah kacau kot.
korang buat dont know saja okay.
missing you.
YOU.
MOHD RAQIB.
bukan saja saja tak nak balas mesej.
tapi.
aku ada bagi mesej morning.
dia tak balas.
aku bagitau sampai tempat keje.
pun dia tak balas.
sudahnya aku buat tak tahu dengan handphone.
and.
guess what?
five message from him.
lorh.
should i reply?
dia kata dia rindu aku.
oh.
maksudnya dia baru rindu aku lah tu.
padahal aku rindu dia sejak empat tahun lepas.
sometimes. 
betul tak paham dengan lelaki.
rindu baru nak mesej.
tak rindu, tak mesej.
kot.
tapi.
aku rindu dia selalu. setiap detik.
kami jauh. 
aku kat KL.
dia kat JB.
i am really miss you too, b.
but.
kadang kadang.
i rasa i hilang you.
kehilangan.
MISSING YOU RIGHT NOW.
*sigh*

0 rockerz komen:

Post a Comment