Wednesday, June 13, 2012

dah berbulan tiada idea.


assalammualaikum.

aku tiada idea. eh bukan. idea aku tak datang-datang berbulan-bulan. tension. padahal itulah yang aku suka lakukan masa study dulu. sheesh. idea apa? ohh. sorry. lupa nak bagitau. idea MENULIS NOVEL. am i kidding you around..? ceh. bukanlah. serious ni.

*sigh*

kenapa ye? dulu senang je idea datang. and hampir separuh sebenarnya novel pertama itu. ( aku bukan sahaja gila membaca novel tapi juga menulis novel= one of my ambition, actually ). tapi itulah. sudah hampir separuh dan tiba-tiba sahaja, out of the blue, otak blank. sangat blank. giler-giler punya blank. walhal member aku yang baru je start menulis novel jugak ( kami sama-sama gila novel ) dah habis pun 1 novel and dah hantar manuskrip pun kat bahagian penerbitan! jelez? gila lah tak jelez!!!

tapi aku gembira dengan kejayaan dia. = ASMURNI

kerja ke pengekang kepada idea? ohh aku rasa tidak. my personal life? jugak tidak. dulu boleh sahaja taip even keluar dating. hehe. so ini kenapa sebenarnya? ujian daripada-Nya?

dah berbulan ini tak ada idea. kena tunggu sampai bila idea nak datang dan start balik? wuaaaa!!!

0 rockerz komen:

Post a Comment