Sunday, June 10, 2012

apa-apa


assalammualaikum.

hai. lama aku tak post kat blog kan. sorry. rasa malas sangat. em last time aku cerita pasal aku kerja kat TM kan? tapi aku dah tukar kerja since MAY 2012. aku tak tahan kerja sana. rimas dan sakit kepala. sekarang aku kerja kat HQ GOLDEN SCREEN CINEMA AS AN OPERATIONS ASSISTANT.

apa lagi ye? aku tak tahulah nak bagitau apa. emm aku agak busy sekarang sebab asyik attend wedding member2. bulan7 ada lagi dua majlis kena attend. bulan 9 pun ada. bulan8? heh itu kan time hari raya. aku berhari raya la. orang pun tak rajin nak buat wedding time raya. gila betul kalau kawen time raya. huhu.

aku dah lama xjumpa kengkawan aku. sibuk punya pasal. asyik ulang alik melaka-kl. ada lah jugak sebab kenapa aku asyik balik. malas nak bagitau sebab dah cover semuanya. ( tak paham maksud aku kan? aku pun macam tak paham huhu ). maybe raya jugalah aku baru jumpa kengkawan. hurmm dah kerja lagi susah nak lepak rupanya.

cinta? ini pun ok jer. si dia itu rajin hantar aku ambil aku kat kl. tak clash ngan waktu kerja dia kan. memanglah boleh huhu. tapi aku pun tak pernah lah paksa dia. tahu dia penat. emm. ini pun aku taklah nak beria-ia sangat. taknak jadi macam dulu. dengan ex mr hubby tu. nak menyesal dah tak guna. nak cakap menyesal pun melampau pulak. yang penting, aku bahagia seadanya dengan si lalink seorang ini. insyaAllah, kekallah hendaknya kali ini. dah tak lalu dan tak rajin nak mencari cinta lagi.

umur dah meningkat. beringat-ingatlah ye ATIQAH DAMHURI. jangan mensia-siakan apa yang ada. bersyukur itu penting!

0 rockerz komen:

Post a Comment